У мережі опублікували фотографії однієї з найцікавіших модифікацій "Москвича"

У Радянському Союзі нерідко виникала необхідність створювати новий автомобіль, заточений саме під використання в селі, проте витрачати гроші і час на розробку повністю нового автомобіля, природно, ніхто не хотів, тому на світ з'являлися такі машини як "Москвич-Колгоспник", фотографію якого опублікував Instagram-аккаунт "azlk2140_official".

Так, оскільки, як було сказано вище, кожен раз, коли колгоспу був потрібний новий народний автомобіль, займатися повноцінною розробкою було не рентабельно, то вирішили взяти вже існуючий автомобіль — в даному випадку "Москвич-2140", і перетворити його в "колгоспника".

Досить парадоксально, але в кінці 70-х років багато автолюбителів воліли машину без будь-якої електроніки та інших надмірностей, які, в разі поломки, можуть доставити безліч незручностей, оскільки за межами великих міст ремонтопридатність — одне з ключових якостей.

Іншою важливою деталлю " колгоспника "є те, що у нього, щодо оригінального" Москвича", знижена потужність. Зроблено це було для того, щоб 1,5-літровий агрегат міг їздити на 76-му бензині замість 93-го, якого в селі не знайдеш. Камеру згоряння збільшили за рахунок зміни форми поршнів, що зменшило ступінь стиснення і відбилося на потужності. Це також позначилося на рівні напруги, в якому знаходився мотор, тому агрегат "колгоспника" був більш ресурсним.

На "колгоспника" в базі встановлювали зимові шини, і були ці шини, треба сказати, не дуже хорошими. На твердій дорозі вони створювали багато шуму, швидко зношувалися і через них мотор під'їдав зайвого палива. Дискові гальма "Москвича" замінили на більш прості барабанні, які, знову ж таки, легше обслуговувати.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що Запорізький автозавод поділився планами на майбутнє.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали унікальний автобус-кабріолет "Ікарус".

Також "Hyser" писав, що у мережі показали незвичайний лімузин, створений на основі радянського "Москвича".