Чим відрізнялися копії італійського бестселера, випущені в СРСР і в Польщі

У певний момент, копії знаменитих італійських машин Fiat 124 і Fiat 125, які, ДО РЕЧІ, будувалися на різних платформах, почали проводитися як в Радянському Союзі, так і в Польщі, де дві моделі, вважай, об'єднали в одну. Про це повідомляють РосЗМI.

Варто відзначити, що радянські "Жигулі", які почали випускатися за угодою з Fiat, хоч і були вторинним автомобілем, в 70-х роках побороли той же Fiat на європейському ринку, чого італійці не очікували. І, тим не менш, в порівнянні з польським варіантом машини радянський екземпляр виглядає програшно.

Справа в тому, що польський аналог італійської моделі перевершував радянську машину як в технічному плані, так і в плані зовнішності. Через необхідність наявності масового автомобіля за відносно невеликою ціною, радянським інженерам доводилося використовувати прості і неякісні матеріали, тому, наприклад, залізні кузова "Жигулів" нерідко гнилі.

У числі відмінностей можна відзначити те, що в польській машині передачі перемикали підрульовим важелем, а не підлоговим. Справедливості заради варто відзначити, що версія Kombi, вироблена поляками, виявилася провальною, оскільки виглядала занадто незграбно.

У числі переваг польської версії також можна відзначити шасі автомобіля, яка не тільки істотно відрізняється від" Жигулівських", але і багато в чому їх перевершує. Польський Fiat виявився Лучі адаптований до поганих доріг.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали ексклюзивну вантажівку від Заз.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Україні зареєстрували перший автомобіль з водневим двигуном.

Також "Hyser" писав, що в Україні виявили Екзотичний Lanos.