Коли-то цей автомобіль без перебільшення знав весь світ.

Це легендарний Volkswagen "Жук", якщо говорити по-російськи, "Käfer" - по-німецьки і Beetle по-англійськи, пише "За рулем".

Його почали випускати ще перед війною ще в Третьому рейху, хоча масове виробництво розгорнули в 1946-му.

У Німеччині автомобіль збирали до 1974 року, а продажі тривали по 1985 рік. У Бразилії "Жуки" виробляли до 2003 року.

Всього було виготовлено понад 21 мільйон примірників, з них 15 мільйонів у Німеччині.

"Жуки" збирали в більш, ніж 15 країнах світу.

Дане авто зроблено в боснійському Сараєво Югославія) в 1976 році. Він оснащений 1,6-літровим мотором потужністю 50 к. с. Опозитний двигун - з повітряним охолодженням. Він не вимагає охолоджуючої рідини, а це означає, що у авто нічого не потече і не замерзне взимку.

З роками мотори на" Жуках " ставали потужнішими і додавали в об'ємі. Наймасовішим до кінця продажів в Німеччині так і залишився двигун в 1,2 л, "доросла" до 34 К. С. також були мотори на 1,5 і 1,6 л.

На даному екземплярі встановлений 1,6-літровий. Такі ставили на топові Жуки версій 1302 і 1303.

Мотор був простий і відпрацьований до дрібниць. За рахунок цього мотор відрізнявся надійністю.

Салон не відрізняється розкішшю, але сидіння досить зручні. Підлоговими педалями працювати зручно.

З приладів є спідометр, покажчик рівня палива і лампочки розряду акумулятора, тиску масла, покажчиків повороту, дальнього світла.

Заднє сидіння не особливо містке, але при бажанні всістися можна.

Volkswagen Жук, фото: За рулем

Оснащений 1,6-літровим мотором " Жук " до сотні за паспортом розганявся за 20 С. Максимальна швидкість становила 136 км/ч. Витрата з таким двигуном вказували 11,5 л.

Разом з тим автомобіль був одним з найдешевших у світі.

Раніше Hyser писав про те, що у мережі показали електрокари, розроблені в Україні.

Також Hyser повідомляв, що українські автолюбителі розігнали радянський "запорожець" до 140 км/год.

Нагадаємо, що в Україні виявили "Славуту" - купе в ідеальному стані.