Експерти пояснили рідкісну конструктивну особливість улюбленого багатьма "Запорожця"

У Радянському Союзі "Запорожець"був головним народним автомобілем, який створювався з метою заповнення ніші скромного і надійного автомобіля. Надійність "Запорожця", звичайно, багатьма ставиться під сумнів, проте щодо його економічності ні в кого сумнівів немає. Природно, ЗАЗ не був єдиним у своєму роді економічним автомобілем, їх вистачало і в Європі, проте вона ключова особливість у нього була. Про це повідомляють російські ЗМІ.

Оскільки "Запорожець" замислювався як економічний автомобіль, економили при створенні практично на всьому. У зв'язку з цим комфорт, як такий, в машині був відсутній, на прикладі хоча б досить неефективною грубки, яка взимку не гріла, а влітку не охолоджувала.

В цілому, вад в" Запорожці " можна було знайти величезну кількість, проте були і унікальні риси, головна з яких — заднє розташування двигуна. Цим рішенням модель зобов'язана Радянському конструктору Юрію Долматовському, який був упевнений в тому, що масовий і народний автомобіль зобов'язаний був мати саме заднемоторную компоновку.

Справа в тому, що заднє розташування двигуна дозволяло прибрати з конструкції Карданний вал, що, в свою чергу, добре позначається на вазі автомобіля і підвищує його дорожній просвіт. Таким чином, спрощувалася і знімання передачі крутного моменту на задні колеса.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у мережі показали, на яких автомобілях їздять знаменитості.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у мережі показали унікальний лімузин, зроблений з трьох "запорожців".

Також "Hyser" писав, що у мережі показали унікальний мікроавтобус з "Волги".